onsdag 24. mars 2010

Vinterlandskap på Flickr

Når en leser kommentarene ser det ut som alle de som ser "larigan"s bilder fra Borgundgavlen får lyst å komme hit. Går du inn på http://www.flickr.com/photos/larigan/4391546295/ ser du hva jeg mener.

Skulle gjerne lagt flere av disse bildene inn i bloggen men jeg er usikker på hva jeg kan gjøre. Det er hennes (?) verk og jeg lurer på hva som er lov å gjøre. Ellers er jeg jo så heldig at jeg kan gå ut og se dette i virkligheten.

Det å leite opp bilder fra St. Petersburg og se de plassert i forhold til bykartet, var morsomt. Dette skal jeg se mer på før turen går dit i oktober.

1 kommentar:

  1. Flott, Jarle! Du ser at ved siden av bildet hennes, ligger det en copyright-c. Så du gjorde rett i å ikke poste bildene. dette er en litt vanskelig sak med nettet, både for de som skal bruke og ede som legger ut. Det beste er å være føre var slik som du. Og å passe på å merke bilder med copyright hvis man ikke vil at andre skal bruke dem.

    Mvh Frøydis

    SvarSlett