mandag 19. april 2010

Docs

                
Dette dokumentet skrev jeg for mange uker siden.
Av en eller annen grunn ble det bare liggende.
Men å bruke Google docs kan være svært nyttig.
Å kunne gå inn på hvilken som helst datamaskin å få opp egne
dokument er jo en stor fordel.
Som skriveprogram er det vel ikke helt topp, så det blir nok helst
gode gamle Words for meg. Men aller best var nå WordPerfect.
Det var program det

Men her er mitt eneste goggel-dokument..


Jeg gikk inn på Google docs og lager et nytt dokument.
Det oppfører seg som et vanlig skriveprogram.

Det neste er at jeg skal prøve å legge dette inn på bloggen
med adresse:
http://borgundgavlen.blogspot.com/2010/04/sein-var-ogsa.htm

Da prøver vi med "test 1l"
 
 
Slik ble det. Ikke noe om Borgund - denne gangen heller.

1 kommentar:

  1. Kjempebra jobba! Dette fiksa du jo fint:-) Ei skikkelig bra læringskurve!

    Mvh Frøydis

    SvarSlett