mandag 19. april 2010

Sein vår også

                
Denne helgen dro jeg fra et snøfritt og vårlig Oppdal til snøstorm på Sunnmøre. Det var ikke delicious. Det var også litt merkelig å prøve seg på Del.icio.us. Jeg klarte ikke å finne Borgund, men det var vel ikke så rart. Men kategorien sport fantes ikke heller. Rart. Så da søkte jeg som vanlig på historie og middelalder. Og mer spesifisert på klær. Da fikk jeg mange oppslag. Og Jenn/Yana hadde tagget sin interesse for gamle klær. Men de hadde over 1000 tagger og når gikk inn for å se hva de leste var det bort i mot umulig å finne noe om middelalderen. (For ikke å snakke om Borgund-skoen, moteskoen fra Gavlen på 1200-tallet.)

Nå tror jeg at det nok går ann å finne stoff av interesse også for meg på Del.icio.us men jeg tror ikke dettte er den mest praktiske måten å finne fagstoff på. Egentlig er jeg ikke så veldig interessert i hva andre tagger heller. En smak av dyneløfting . . . 

Så var det meningen å ta seg en tur innom Wiki, men det gikk ikke. Betasuppen ville ikke være med. Den åpnet bare leksjon 7 - og ikke 8. Ja ja.
Men nå smelter snøen så da er det vel snart vår likevel.
Også på Borgund!

1 kommentar:

  1. Flott, jobba! Det er ikke alt man ser nytten av med en gang. Det gjorde ikke jeg med delicicus, men nå må jeg vurdere det seriøst ser jeg.

    Mvh Frøydis

    SvarSlett