tirsdag 13. april 2010

Aftenstemning

                            
Har nettopp vært innom Facebook og skummet gjennom små hyggelige kommentarer fra både kjente og litt ukjente. Har fått kontakt med noen fra den aller første klassen jeg hadde som lærer. Det morsomme (?) er at de er i full gang med å feire femtiårsdager. Ja ja. Ellers har jeg avtalt bilkjøring med Jan til Oppdal i helgen, men det kunne vi vel like godt gjort med noen mailer. Ellers begynte det hele med at jeg ble med venn med Sunnmøre Museum. (Her er den tynne tråden til Borgund.) Og etter hvert er det blitt noen venner til.

Noen stor chater blir jeg nok ikke. Har snakket noen ganger på MSN men må vel innrømme at jeg heller sender en tekstmelding med mobilen. Den kommer fram og for det meste blir det et svar også.

Men nå skal jeg lese litt i en bok.
Jeg tilhører nok de som liker store mengder svarte tegn på papir.

1 kommentar: