mandag 19. april 2010

Munkesang

  
Bloggen min har selvsagt satt Borgund på kartet! Og leter du etter Sunnmøre Museum på google map så finner du selvsagt det. Men Middelaldermuseet dukker ikke opp. Veien men ikke huset. Det er vekke som resten av kaupstaden.

Åsegardsvegen 50 dukker også opp. Tydelig markert med pil. Men på telefonkatalogen får en både kart og bilde. Det siste er jo fint når en har spandert månedslønner på nytt tak.

Ellers har det nesten hver gang stått noe om været i denne bloggen. Kanskje jeg skal la være denne gangen. Og ikke foreslå en mashup som bruker Yr.no. Men hva med en kombinasjon av google kart og et bibliotekkatalog som kunne plassere historiske bøker på det stedet de i hovedsak handler om.
Men dette blir neppe noen trend. Bøker blir ikke lest -  bare avspilt eller sett. Mens vi hører på Spotify og gregoriansk mannssang. Det er flott det. Jeg gjør det akkurat nå. Finner roen.
http://open.spotify.com/album/6TlM5tuzYX3aYWXsvIaxBz
God natt.

2 kommentarer:

  1. Så bra! Men jeg savner punkt 12 trender og 13 oppsummering.

    Du har fått skikkelig dreisen på blogginga:-) Ser ut som om at du syns det er litt kjekt også? Selv om ei god bok fremdeles er best:-)

    Mvh Frøydis

    SvarSlett
  2. Du har helt rett. Blogging er helt alright. Synes jeg har lært mye annet nyttig også. Klarer å henge med når andre snakker om sosiale media. Tror faktisk vi på kurset vet mer enn de fleste på vår alder. Det er slett ikke verst at du har fått meg dit.

    SvarSlett